Ste taký bohatý, aby ste si mohli kúpiť lacný GPS monitoring vozidiel?
Ozval sa bývalý zákazník z Banskej Bystrice. Nebolo to tak dávno, čo prešiel ku konkurencii. Motiváciou pre neho bola o polovicu nižšia cena, vraj pri rovnakých službách. Dobre. Bez zbytočných prieťahov sme pre jeho spokojnosť rozviazali zmluvu.
O to väčšmi ma prekvapilo, že neprešlo veľa času a on sa ozval. Dôvod? Spýtal sa, či by sa mohol vrátiť a za akých podmienok. Moja odpoveď bola – za rovnakých, aké mal.
KEĎ VTÁČKA LAPAJÚ, PEKNE MU SPIEVAJÚ
Zdalo sa mi vtedy, keď odchádzal, zavádzajúce, že mu niekto sľúbil to, o čom som vedel, že reálne nemôže dať. Ale nechcel som ho odhovárať, keď bol rozhodnutý. Viac ako 12 rokov sa pohybujem v GPS monitoringu a viem, že pri poskytovaní tejto služby majú všetci poskytovatelia podobné náklady plynúce z prevádzkovania, ktoré ich nepustia.
-
SIM karty od operátora,
-
SERVER, kde sa zaznamenávajú, spracovávajú a zobrazovajú GPS dáta z monitorovania vozidiel.
Rozdiely sú možné iba v kvalite obslužnej činnosti a služby navyše, ktoré GPS operátor klientovi poskytne.
CENA GPS MONITORINGU NIE JE VŽDY ROZHODUJÚCA
Som presvedčený, že pre našich klientov robíme maximum. Otázka je, ako presne si zákazník dokáže predstaviť, čo všetko kvalitný GPS monitoring servis znamená a odsledovať, aké služby dostane a na čom v tejto spolupráci všetko stojí a padá. Vedel som, že naše služby sú prvotriedne aj vzhľadom na cenu. Nešlo mi do hlavy, ako to isté môže niekto dodať za polovicu ceny pri tých istých vstupných nákladoch.
Potešil som sa teda návratu zákazníka. Znovu sme podpísali zmluvu, priložili k nej všetky potrebné certifikáty a povolenia. Všetky sľuby sme mohli vynechať, pretože sme sa už na základe predchádzajúcej spolupráce dobre poznali. Pri najbližšej ceste do Banskej Bystrice, mi zvedavosť nedala a zastavil som sa u neho na kus reči. Zistil som, prečo to u predošlého dodávateľa vzdal.
Mali síce o niečo nižšie mesačné poplatky, ale v konečnom dôsledku to nebola až taká výhra. Prečo? Služby, ktoré boli u nás samozrejmé, u nich nefungovali alebo ak, tak za doplatok. Dopátrať sa pomoci alebo servisu bolo oveľa nákladnejšie aj časovo náročnejšie. A to si pri svojich prepravách nemohol dovoliť, lebo hrozilo, že stratí nejedného zákazníka. Ako povedal: „Načo mi je monitoring, keď sa v prípade potreby neviem dovolať pomoci?“
KLIENTOM POMÁHAME PROSPEROVAŤ, NIE PRICHÁDZAŤ O ZÁKAZNÍKOV
Došla mu trpezlivosť, keď prišiel o lukratívnu zákazku. Keď k nám znova prechádzal, automaticky sme mu k zmluve pribalili potrebné povolenia, certifikáty a licencie, ktoré u minulého dodávateľa nemal.
Lož má krátke nohy. A hľadať si skratky na úkor zákazníka sa neoplatí. Je to krátkozraké, pretože v GPS monitoringu je v hre oveľa viac ako len auto a vodič. Máme jasnú koncepciu – hovoriť so zákazníkmi na rovinu, nesľubovať viac, ako môžeme dať. Aby naši zákazníci nielenže o svoje zákazky neprichádzali, ale aby im stále pribúdali a oni boli pre svojich odberateľov spoľahlivými partnermi. Ďakujeme za dôveru a možnosť byť pri vašich úspechoch.
monitoringvozidiel.sk l areamanager@monitoringvozidiel.sk l 0918 636 439 l CSM monitoring, s. r. o.